تبلیغات
مدرسه حسابداری - نکات ایمنی هفتگانه مخصوص کنکوری ها

مدرسه حسابداری
 
اگر بخواهی غیر ممکن،ممکن می شود

نکات ایمنی هفتگانه مخصوص کنکوری ها

توصیه مهم:

 

به هیچ عنوان به خاطر کمبود وقت از خواب و تغذیه خود نزنیدکمتر از 7 ساعت در شبانه روز و بیشتر از 8 ساعت نخوابید.

و اما نکات ایمنی هفتگانه :

  1. کسانی که تا بحال خواب آشفته داشته اند ( تا 3 شب بیدار می‌مانند و از آن طرف تا 11 صبح می‌خوابند) سعی کنند کم کم خواب خود را تنظیم کنند تا شب کنکور خوب بخوابند و صبح زود بیدار شوند، چرا که مغزی که ده ماه تا 11 صبح خواب بوده مسلما نمی تواند تنها یک روز از هشت صبح به فعالیت سنگینی مثل کنکور دادن بپردازد. همچنین کسانی که عادت به صبحانه خوردن ندارند از فردا این کار را شروع کنند تا بدنشان عادت کند، چون اگر روز کنکور با شکم خالی سر جلسه حاضر شوند 40درصد کاهش عملکرد مغزی خواهندداشت.
  2. بر اضطراب خود غلبه کنید ، سعی کنید با آرامش به جمع بندی ، دوره و زدن تست بپردازید.
  3. به نتیجه فکر نکنید بلکه تنها به عملکرد فکر کنید و نتیجه را به خدا واگذار کنید( مطمئن باشید هر چه به صلاحتان باشد همان می‌شود)
  4. دراین مقطع زمانی بهتر است به یاد گرفتن مباحث جدید و دشوار نپردازید و بیشتر به دوره و تثبیت مباحثی که قبلا" خوانده اید و فهمیده اید مشغول شوید.

یک هفته ی آخر دوره ی لغت زبان ، معارف و تاریخ ادبیات و فرمولهای دروس مفید خواهد بود.

  1. هیچ درگیری ذهنی به جز درس نداشته باشید ( در بحثهای طولانی سیاسی شرکت کردن، دیدن فیلم سینمایی ، ... )
  2. تفریح ،فقط به صورت ورزش سبک روزانه برای رفع خستگی ، مفید خواهد بود.
  3. سعی کنید در خانه آزمون دادن به سبک کنکور راتمرین کنید ( دفترچه ی کنکور سال گذشته را تهیه کرده ، 8 صبح تا 12 پاسخ دهید، عین کنکور. بعد از ناهار و استراحت به بررسی پاسخنامه ی آزمون و رفع اشکال بپردازید. )

 

در صورت نیاز به نکات کلیدی کنکوری کلیه دروس شاخه فنی حرفه ای و کار دانش (حسابداری) برای ما نظر ارسال کنید تا در صورت موجودیت برای شما ارسال کنیم.

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع مجاز می باشد.

برای هر چه بهتر شدن این وبلاگ نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

با تشکر مدیر وبلاگ حسابداری : سعید اصلانی





نوشته شده در تاریخ شنبه 7 دی 1387 توسط سعید اصلانی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک